Merk je dat jouw kind vastloopt op school?
Heb je het gevoel dat er iets speelt, maar kun je niet precies achterhalen wat?
Is jouw kind snel moe, gefrustreerd of boos? Kost school te veel energie? is er sprake van wisselende resultaten? Heeft het moeite met automatiseren en vind het lezen niet leuk?
Soms ligt de oorzaak dieper dan zichtbaar is. Actieve reflexen kunnen de motoriek, het leren en het sociaal-emotioneel welzijn beïnvloeden. Dit kan ervoor zorgen dat een kind niet optimaal tot leren komt.
Ik help kinderen in groep 3 en hoger om weer zelfvertrouwen te krijgen, zich beter te voelen zodat zij zich optimaal te ontwikkelen.
Hoe kan ik helpen?
Ik bied een 1-op-1 traject van 10 sessies, waarbij we door beweging en spel werken aan zelfvertrouwen en ontspanning.
✔ 10 live sessies (1x per 3-4 weken, 45 min met het kind + 15 min uitleg aan jou)
✔ tussentijdse evaluatie (na 5 sessies)
✔ eind evaluatie
✔ online contactmomenten (tussen de sessies, om oefeningen te volgen en aan te passen)
✔ oefeningen digitaal beschikbaar voor optimaal resultaat
✔ schatkist met materiaal om altijd op terug te vallen


Na dit traject:
✅ voelt jouw kind zich gehoord en begrepen
✅ weet jouw kind wat het nodig heeft en straalt weer zelfvertrouwen uit
✅ is er minder frustratie en meer ontspanning, thuis en op school
✅ kan jouw kind zich weer optimaal ontwikkelen
Investering: €700,-
Twijfel je nog?
Wil je eerst bespreken of dit traject bij jouw kind past?
Vraag een gratis adviesgesprek aan (t.w.v. €50,-). Elke maand maak ik tijd vrij om met ouders in gesprek te gaan.
📩 Neem contact op en ontdek wat ik voor jouw kind kan betekenen!
Werkwijze
📞 Gratis adviesgesprek
We starten met een vrijblijvend gesprek om de hulpvraag van jouw kind in kaart te brengen. Samen kijken we of mijn traject aansluit bij wat jouw kind nodig heeft.
📧 Intakeformulieren
Na het gesprek ontvang je per mail intakeformulieren die je vooraf invult.
👧 Intakegesprek (ouder en kind)
Tijdens de intake (± 75 tot 90 minuten) observeer ik jouw kind en voer ik beweegoefeningen uit om te onderzoeken of er nog actieve reflexen aanwezig zijn. Aan het eind van de intake krijgt jouw kind meteen een aantal korte, eenvoudige oefeningen mee naar huis.
📝 Oefeningen voor thuis
Deze oefeningen duren slechts enkele minuten per keer en moeten minimaal drie keer per week worden
gedaan. Je ontvangt een duidelijke uitleg en de oefeningen ook per mail.
🏃 Sessies
In de sessies staan bewegen, tekenen, ontspanning en spel centraal. We werken aan het versterken van de motoriek, het vergroten van het zelfvertrouwen en het verminderen van spanning.
🔄 Tussenevaluatie (na 5 sessies)
We bespreken hoe jouw kind zich ontwikkelt, wat goed gaat en wat er eventueel nog nodig is.
✅ Afronding
Is de hulpvraag beantwoord en zijn de doelen bereikt? Dan sluiten we het traject af. Is er meer nodig, dan kijken we samen wat passend is.
Door de laagdrempelige benadering van Miriam ging mijn zoon met plezier naar haar toe en deed hij met plezier de spelletjes tijdens de sessie.
We zien als ouders ook een motorische ontwikkeling bij onze zoon en dit werkt door in zijn zelfredzaamheid. We zijn heel blij dat we naar Miriam zijn gegaan, dank je wel.
Ik vond het echt heel fijn en leuk bij jou!
We deden leuke spelletjes en ik mocht fijn tekenen.
Ik heb geleerd om meer op mijzelf te vertrouwen en door de
oefeningen kan ik beter ontspannen.
Mijn dochter is bij Miriam gekomen, omdat ze op school vastliep in zowel de lesstof als persoonlijke ontwikkeling.
Miriam zorgt voor een ongedwongen sfeer, waardoor mijn dochter met veel plezier naar de sessies ging. Ik zag dat mijn dochter weer
beter in haar vel kwam te zitten. Door de oefeningen kwam haar lichaam meer tot rust waardoor ze zich beter kon concentreren.
Tevens heeft Miriam samen met mijn dochter gewerkt aan haar zelfvertrouwen en ook hier is ze veel gegroeid. Mijn dochter is hier zelf ook
heel erg trots op. Op school zien ze ook een mooie groei in haar ontwikkeling op zowel persoonlijk als op de lesstof.
Ik ben Miriam heel erg dankbaar voor alles wat ze voor mijn dochter heeft gedaan.